.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزل مشایی بخاطر انتخابات ریاست جمهوری؟

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به انتقادات مراجع نسبت به حضور مشایی در کابینه احمدی نژاد رئیس جمهور قرار است در آینده ای نزدیک مشایی را از سمت خود عزل کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تریبون ، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار تریبون از عزل اسفندیار رحیم مشایی در طی روزهای آتی خبر داد. وی در خصوص علت این امر گفت: بالا گرفتن انتقادات مراجع معظم نسبت به سخنان و عملکرد مشایی از یکسو و تلاش احمدی نژاد برای جلب حمایت مراجع برای انتخابات ریاست جمهوری دهم موجب شده است تا رئیس جمهور به فکر جایگزینی برای مشایی باشد.

وی افزود: در آخرین سفر رئیس جمهور به قم بار دیگر علما و مراجع نسبت به حضور مشایی در کابینه ابراز ناخرسندی کردند و همین امر موجب شد تا احمدی نژاد در صدد دلجویی از مراجع باشد.

این منبع آگاه در ادامه تاکید کرد:احمدی نژاد به شدت وابسته برنامه ها و ایده های رحیم مشایی است به همین دلیل برکناری او از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به منزله دوری رئیس جمهور از وی نخواهد بود.

گفتنی است رحیم مشایی که سمت معاونت ریاست جمهوری را نیز با خود یدک می کشد درنخستین جشنواره برترین‌های صنعت گردشگری که ۱۴ مهرماه سال جاری برگزار شد، طی سخنانی عجیب با بیان اینکه ملائکه مرتب در عرصه کشور در حال پرواز هستند، افزود: پس این همه قدرت، شجاعت و جسارت از کجا می‌آید و این همه قلب‌های استوار و محکم چه‌طور شکل گرفته‌اند؟

معاون رئیس‌جمهوری همچنین در تاریخ ۲۹ تیرماه سال جاری طی سخنانی در همایش نوآوری و شکوفایی در صنعت گردشگری گفت: ایران امروز با مردم آمریکا و اسرائیل دوست است. هیچ ملتی در دنیا دشمن ما نیست؛ این افتخار است. ما مردم آمریکا را از برترین ملت‌های دنیا می‌دانیم.

وی همچنین در ۲۰ مردادماه در یک کنفرانس خبری حاضر شد و گفت:” برای هزارمین بار و قوی‌تر از گذشته اعلام می‌کنم که ما با همه مردم دنیا دوست هستیم حتی مردم آمریکا و اسرائیل”

سخنانی که درنمازجمعه ۲۹ شهریور توسط رهبر انقلاب “حرف غلط” خوانده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.